تردمیل پاورفرست T970
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 20 خرداد 1396برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 تردمیل خانگی ساخت شرکت POWER FIRST تایوان که با قدرت الکتروموتور 3.2 الی 7 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 51×148 سانتی متر که فضای مناسبی را برای دویدن فراهم می کند تا وزن 150 کیلوگرم را متحمل می شود؛ بهتر است کسانی این تردمیل را مورد استفاده قرار بدهند که بیش از 130 کیلوگرم وزن نداشته باشند؛ تا دستگاه در برابر ضربات ناشی از دویدن دوام بیاورد و عمر طولانی تری داشته باشد. شیب برقی دستگاه به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه تا 12 درجه قابل تنظیم می باشد؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 20 کیلومتر در ساعت می رسد.

این تردمیل با ابعاد 199×89×157 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتوراین تردمیل اطلاعاتی همچون سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ ورزشکار به وسیله این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.

ضربه گیر برای محافظت از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار، نوار نقاله استاندارد، مجهز بودن به کلید اضافه بار، مجهز بودن به سیستم ایمنی، کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، مجهز بودن به کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، اسپیکر، قابلیت اتصال به MP3 Player، قابلیت اتصال به USB، مجهز بودن به فن خنک کننده برای متعادل نگه داشتن دما برای ورزشکار در حین تمرین، اسپیکر، دارا بودن برنامه های کامپیوتری همچون 5 برنامه تغییر خودکار شیب، 2 برنامه تغییر خودکار سرعت، برنامه تغییر متناوب سرعت، برنامه تغییر متناوب شیب، برنامه پیشرفته تغییر متناوب سرعت، برنامه پیشرفته تغییر متناوب شیب، برنامه های ویژه مسافت، انرژی مصرفی، زمان و ارتفاع معین، 3 برنامه شخصی ویژه، محل نگهداری بطری آب و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این تردمیل به شمار می آید. تردمیل پاورفرست T970 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: